Vi begynner å komme i orden

I dag kunne jeg sette meg ned ved pulten i mitt nye kontor og logge meg inn på PC-en.

Det kom jo ikke av seg selv, selvsagt. Før det skjedde hadde jeg gravd frem switcher, tørket støv av dem, fått dem på plass og kablet opp i vårt nye switcherom/lager.

En herlig følelse da alt virket med en gang på ansattnettet, etter at det har vært demontert siden juni.

I morgen er det dugnad for å få mye på plass, blant annet et provisorisk lærerrom med PC-plasser. Det nye lærerrommet er ikke helt i orden ennå, men det kommer:)

Elevnettet har jeg ikke testet ennå, men jeg er optimist:)

Legg igjen en kommentar

