Litt om hverdagen

Det har vært en hektisk oppstart. Å starte et nytt skoleår samtidig som man skal få på plass alle detaljer i nye rom er ikke noe å trakte etter:) Selvsagt var det ikke planlagt slik, men vi vet vel alle hva forsinkelser er mtp bygging:)

Midt i alle utfordringer blir det jo noen morsomme episoder. Blant annet er det slik at siden jeg er IKT-ansvarlig, regner man med at alle ledninger, kabler og bokser som finnes rundt på bygget må ha noe med meg å gjøre. Et resultat av det var at en dag jeg kom styrtende opp til kontoret mitt, midt mellom inspeksjon og undervisning, sto det en stor rosa plastkasse stilt opp mot døren min, fylt av en herlig blanding av identifiserbare og uidentifiserbare duppeditter – «avsender» av kassen ukjent – så nå kan jeg jo bruke all den ekstra tiden jeg har(ironi) til å finne ut hva de ulike dingsene er for noe:)

Men jeg klager ikke på kollegene – de har vist stor tålmodighet og fleksibilitet, midt i alt, blant annet med et elevnettverk som har kommet opp å gå stykkevis og delt, snarere enn fullt og helt. Heldigvis er vi stort sett på nett overalt nå:)

IKT-hverdagen min har altså bestått mer av praktiske detaljer og samarbeid med elektrikeren enn av noe annet de siste ukene. Gleder meg til det blir annorlunda:)

Legg igjen en kommentar

