Blitt Mac-bruker, jeg..

Ny lang bloggtørke – ser nok for meg at det blir flere av dem.

Siden sist er jeg blitt Mac-bruker, eller i alle fall hybrid. Har PC på kontoret og mange PC-er å drifte, men privat er PC-en pakket bort og i klasserommet er det og Mac som gjelder.

Det var en overgang å sette i gang med Mac – blant annet plundret jeg med å finne «delete-tasten» og hvordan jeg skulle ta skjermbilder..

Om det er flere som har samme problemet, så kan dere finne råd om det og mere til her:

http://www.dinside.no/817655/20-smarte-mac-tips-for-nybegynnere

 

Legg igjen en kommentar

