Fortsatt hybrid-bruker og trives med det.

Selv er jeg blitt temmelig eplifisert, i alle fall på hjemmebane – PC-en får ikke luftet seg ofte – det er Macen jeg jobber på, og er jeg ute på møter og kurs, er det iPaden som er følgesvenn.

På jobben går det i ja, takk, begge deler. På kontoret står det en PC, men når jeg skal ut i klasserommene, så er det en Mac jeg har under armen, for jeg underviser på ungdomstrinnet og der brukes det Mac.

Vi skal gjøre litt fornyelser på barnetrinnet. Valget av nettbrett sto mellom to plattformer.

Bilde

Det blir nok ikke iPad, etter at alle hensyn er tatt med.

Selv om jeg privat valgte, og fortsatt ville valgt, iPad, så mener jeg, og andre som har vært med i vurderingen, at mye taler for Windows i en skolesammenheng.

Men, iPad skal få en liten sjanse til – er i ferd med å laste ned Office-appene som nylig er kommet. Så får vi se hvor godt de fungerer.

 

 

Legg igjen en kommentar

